Giorgos Mazonakis | Kalos sas vrika lyrics stixoi

Καλώς σας βρήκα φίλοι
σας έχω κάποια νέα
θα πρέπει πιο συχνά
να κάνουμε παρέα
πήρα ένα γέλιο που έχω
ανάσκελα γυρίσει και το
προσέχω μην σε δάκρυ μου γυρίσει
Ψάχνω ταυτότητα σε μία καταιγίδα
σε ένα τρίκυκλο ανεβάζω την ελπίδα
πρέπει τον ήλιο να σηκώσω απ την
Δύση,παντού επάνω μου γραμμένη η
λέξη κρίση.
Μπες στο μυαλό μου φίλε και μέτρα
βροχή προβλήματα θα βρεις και μία πέτρα

Μα έχω αδιάβροχη καρδιά που
μ’ ανεβάζει τα όνειρα μου
αλεξίσφαιρα με βγάζει
έχω αγάπη έχω μέρες με λιακάδα
ότι μας έμεινε σε μια ακόμα
Ελλαδα..
Καλώς σας βρήκα φίλοι
τα ίδια πάλι νέα
ανακοχή ζητάω έστω για
μια μέρα,ανάποδο φεγγάρι
και απειλές μπροστά μου
με ένα τραγούδι αγοράζω
την χαρά μου.
Για όλα τρέχομαι φορτώνομαι
χρεώνω,και μεγάλωνω μεγαλώνω
μεγαλώνω,το μόνο αντίδοτο που
αξίζει να προφτάσεις,δώσε στον
έρωτα μεγάλε διαστάσεις.

LinkWithin4stories

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...